Kargo Politikası
· Siparişim satın aldıktan ne kadar zaman sonra kargoya teslim edilir?
Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo Şirketine verilir. Teslimat, Mesafeli Satış Sözleşmesi Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile alıcının adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre uzatılabilir.
Özel sipariş için bu süre satın aldığınız ürüne göre farklılık gösterebilir. Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik veya olağan dışı haller durumunda size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu sebepten dolayı üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.
Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir. Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk yükleyemez.
Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir.
· Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Siparişiniz Yurtiçi Kargo & UPS Kargo firması ile teslimat için beyan ettiğiniz adresinize gönderilecektir.
· Kargo durumunu nereden takip edebilirim?
Tarafınıza e-posta yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile Yurtiçi Kargo ve UPS Kargo’nun “Gönderi Takibi” bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilir veya www.welcomebaby.com.tr içerisinde siparişlerim kısmından detaylara ulaşabilirsiniz.
· Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?
Alıcı ürünü teslim almadan önce muayenesini yapmalı, olağan muayene ile tespit edilebilen ayıplı ve hasarlı ürünü Satıcı yetkilisinden veya kargo şirketinden teslim almamalıdır. Alıcı malı gözden geçirmeyi ihmal eder ve malı teslim alırsa, ürünün sağlam ve hasarsız olduğunu kabul etmiş sayılır. Hasar görmüş kargolar teslim alınmayarak, Kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Welcomebaby Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.
Kargo ücreti ne kadar?
www.welcomebaby.com.tr ’dan yapılan alışverişlerinizde kargo ücreti satın almış olduğunuz ürün ya da ürünlerle birlikte otomatik olarak belirlenir ve siparişi tamamlamadan önce bilgilerinize sunulur.